якісні рішення для бізнесу

Наші контакти

(068) 605 20 50
(066) 357 22 88

web@programa.kiev.ua

м.Київ, вул.Світлицького, 
буд.35, оф.80

Про нас

Вам необхідно ЯКІСНЕ СТВОРЕННЯ САЙТУ?

Ми розробляємо сайти за високими стандартами якості, для нас важлива ефективність наших сайтів, висока швидкість завантаження і зручність сайту для користувачів.

 БРІФ НА СТВОРЕННЯ САЙТУ 


Ми в соц.мережі

Нами цікавляться

Наші партнери


Що таке landing page


Landing page (Лендінгем Пейдж) - порівняно новий жанр на межі веб-розробки та інтернет-реклами, але вже дуже затребуваний підприємцями Ставрополя та інших міст Ставропольського краю. Це гранично лаконічний (всього одна цільова сторінка) і недорогий сайт для швидкого вирішення конкретних бізнес-завдань. Найчастіше Лендінзі розробляються для просування окремих товарів і послуг або короткострокових маркетингових пропозицій. Багато досвідчених підприємці вважають їх найефективнішим і швидкодіючим засобом отримання прибутку через інтернет. В основі створення landing page лежить ідея про те, що до приходу відвідувачів (враховуючи, що кожен відвідувач коштує грошей) потрібно готуватися. Лендінгем Пейдж і є та сама ретельно підготовлена посадкова смуга (від англ. Landing- приземлення), найкоротшим шляхом провідна користувача до мети. Саме сюди вигідно направляти трафік від усієї зовнішньої інтернет-реклами або з внутрішніх сторінок корпоративного сайту. Якщо у компанії вже є представництво в інтернеті, то Лендінг - це саме та сторінка корпоративного сайту, на яку відвідувач повинен зайти в першу чергу. Тільки побачивши її, він зможе перетворитися з простого відвідувача в що відбувся клієнта компанії, в покупця.

Які завдання вирішує Landing page

Цільовими сторінками Лендінзі називають тому, що всі вони служать якійсь конкретній цілі (кожна - своєї), наприклад, переконати відвідувача зателефонувати оператору, залишити свої контактні дані або замовити товар. Посадкова сторінка має на увазі активна взаємодія користувача з сайтом, тут від нього завжди чекають дії: натискання на кнопку, заповнення форми, оформлення замовлення. Наведемо приклади найпопулярніших завдань, які здатні вирішити landingpages, і дій, до яких вони найчастіше закликають користувачів.

1. Мета Landing page: продаж.


Очікуване дію користувача: оформити покупку, замовити товар або послугу. Продаж - мета більшості посадочних сторінок. Після введення запиту в пошуковій системі користувач відкриває цільову сторінку і шукає інформацію про товар. Мета продає сторінки - не просто надати всі необхідні дані, а й переконати відвідувача зробити покупку саме тут і зараз, у вашому магазині. Щоб серйозно зацікавити користувача, потрібні дуже вагомі аргументи. Тому найкраще працюють Лендінгем, створені в рамках діючих маркетингових заходів (наприклад, розпродажів), а на самій продає сторінці можна нерідко побачити лічильник часу. Посадочні сторінки підходять і для звичайних продажів - в цьому випадку важливо акцентувати увагу відвідувачів на купівельній вигоді і УТП (унікальному торговій пропозиції).

2. Мета Landing page: залучити дзвінки, стимулювати спілкування відвідувача з оператором.


Очікуване дію користувача: зателефонувати, замовити зворотний дзвінок, отримати консультацію і так далі. Для багатьох компаній київського видання, які працюють в сфері послуг і вміють конвертувати дзвінки у зустрічі і продажу, телефонна розмова з клієнтом - вже половина успіху. Хороша посадкова сторінка здатна надовго забезпечити оператора роботою, хоча відстежити походження телефонного дзвінка і виміряти конверсію цільової сторінки, орієнтованої на отримання дзвінків, не завжди легко. Найпростіший спосіб оцінити конверсію landing page (LP) такого типу - використовувати окремий телефонний номер. Якщо користувачеві пропонують залишити свій телефон, то мета посадкової сторінки можна описати як генерацію лідів - збір контактів для подальшої обробки.

3. Мета Landing page: збір контактних даних користувачів (лідогенераціі).


Очікуване дію користувача: ввести адресу електронної пошти або телефон, заповнити форму. Лід (lead), або «наводка» - це потенційний клієнт, який виявив інтерес до товару, послуги або компанії. У випадку з цільової сторінкою інтерес проявляється в тому, що споживач шукає товар в інтернеті і переходить на сайт по рекламному оголошенню. Якщо цільова сторінка розроблена грамотно і пропозицію того заслуговує, користувач підтвердить свій інтерес ще й тим, що заповнить форму. В результаті у менеджера з'явиться база готових спілкуватися з ним потенційних клієнтів, а також попередні знання про них. Зрозуміло, сайт повинен гарантувати безпечне зберігання отриманих даних. На знак подяки за відповіді відвідувачам варто запропонувати винагороду, наприклад, корисну електронну книгу.

4. Мета Landing page: прорекламувати товар, збільшити охоплення аудиторії.


Очікуване дію користувача: поділитися сторінкою в соціальній мережі, відправити посилання одному на електронну пошту або в месенджері. Якщо цільова сторінка містить дійсно вигідну пропозицію або цінну інформацію, користувачі не забаряться скористатися кнопками соціальних мереж або каналом dark social і «розшарити» посилання для друзів і знайомих. Збільшення охоплення аудиторії нерідко виступає непрямої метою продає сторінки: наприклад, користувача просять поділитися посиланням на продукт вже після того, як він зробив покупку. Як і у випадку з іншими цільовими діями (зокрема, при введенні контактних даних), розміщення посилання на сторінці популярної соціальної мережі можна винагородити знижкою або цікавим онлайн-посібником.

5. Мета Landing page: збір відгуків про товар, послугу або компанії.


Очікуване дію користувача: залишити коментар, написати рецензію. Ще однією непрямою (рідше головною) метою посадкової сторінки можна назвати отримання зворотного зв'язку. Думки клієнтів - дуже цінний матеріал. Коментарі користувачів допоможуть розібратися в чому справа, якщо на будь-якому з етапів буде занадто багато відмов, або коефіцієнт конверсії виявиться занадто малий. Якщо причина в самому продукті або недостатньо вигідній пропозиції, користувачі допоможуть «довести їх до розуму». Будь-які думки реальних покупців послужать їжею для роздумів маркетологам. Нарешті, рекомендації і позитивні відгуки покупців знадобляться для подальшого посилення продає сторінки ( «соціальне доказ») і зміцнення репутації компанії на інших інтернет-майданчиках

.6. Мета Landing page: перенаправлення на іншу сторінку або сайт партнера.


Очікуване дію користувача: перейти на сайт інтернет-магазину або в каталог. Іноді сторінку, на якій відбудеться конверсійне дію (наприклад, покупка) вигідно відокремлювати від точки входу, на якій відвідувача знайомлять з продуктом і переконують цю покупку здійснити. Як і Лендінг Пейдж, створений з метою лідогенераціі, така промо-сторінка служить деталлю більш складного механізму. Зокрема, це рішення має сенс при реалізації товару через великих інтернет-рітейлерів. В цьому випадку цільова сторінка належить компанії-виробнику товару, а продажами займається безпосередньо інтернет-магазин. Приклад: мобільний додаток або гра. Лендінгем використовується для презентації продукту і перенаправлення користувачів в онлайн-супермаркет, де він продається.

На відміну від сайтів-візиток і односторінкових корпоративних ресурсів, які вирішують відразу по кілька завдань, кожен landingpage має перед собою тільки одну мету. Що це буде за мету, залежить від специфіки бізнесу. Головне - ретельно опрацювати порядок сприйняття інформації користувачем і зосередити його увагу на одному важливому дії.


CIT PROGRAM © 2016. Всі права захищені.